2015. augusztus 13., csütörtök

Inspiráció - újraalkotás #4


Sziasztok! :)

Nem vesztem ám el, csak hétfőre nem sikerült új manikűrt hoznom nektek. Csodás kilenc napot töltöttem el azzal a személlyel, aki rettentően fog hiányozni pár hét múlva. Gyönyörű helyeken jártunk, tele vagyok élményekkel. 

Aki követ IG-on, az láthatta, hogy nem tértem haza lakkok nélkül, de erről majd legközelebb. Most ismét egy inspirációs bejegyzést hoztam. Ennek a manikűrnek a képét már régen töltöttem le, de végre rávettem magam az elkészítésére. Jó móka volt megalkotni, sajnálom, hogy le kell mosnom, bár nem kizárt, hogy elkészítem inkább a másik kezemre is. :)

Az eredeti manikűrt ezen a linken érhetitek el: https://instagram.com/p/m5gIYeEPKu/?taken-by=filippa_bengtsson A lányról annyit, hogy nagyon tetszenek a manikűrjei. Jól használja a színeketnagyon inspiráló. :)






Ezzel a szívószálas technikával meggyűlt a bajom, nem is sikerült úgy, ahogy akartam. De komolyan vicces volt megcsinálni. 


Ti próbáltátok már ezt a technikát? :)
Amúgy van még valami nagyobb tervetek a nyárra?

Puszi,

4 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörű lett... én még nem próbáltam,egyszerűen elriaszt a "munka" utáni takarítás,elvégre elég sok maszattal járhat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég maszatos a dolog, de megéri szerintem. Amúgy a másik kezem körmeit már körberagasztottam celluxszal, így jóval kevesebbet kellett takarítani. :)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik. A színek kifejezetten jól állnak egymásnak. :)
    Már én is csináltam, de nem körömre, csak papírra. Tényleg muris megcsinálni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is hangulatosnak tűnt ez a színkombináció, szürke, de mégis feldobja a narancs. :)

      Törlés