2015. június 27., szombat

Teszt - The perfect one



Sziasztok!

Ma hoztam egy kis meglepetést, egy gyors tesztet a Pet'la Plate - The perfect one elnevezésű nyomdalemezről. 


A teszt közben a nyereményjátékban nyert nyomdázómat használtam (ezen a képen láthatjátok) és a NYC 320-Blue Sky nevű lakkjával vettem fel a mintát. Mivel nincs nyomdalakkom, ezért szeretem próbálgatni, milyen lakkokkal működik a dolog, és jelentem, ez a lakk nagyon jól viselkedik. :)




A könnyebb összehasonlítás miatt a lemez alapján nyomdáztam fel a színeket egy sima papírlapra. Tehát íme az első blokk, jöjjön a következő hatos.



Összességében kifejezetten örülök, hogy ezt a lemezt választottam, hiszen ha belegondolunk szerintem sokkal egyszerűbb a használata, mint a nail vinyl-nek. Remélem látható a képeken, de a vonalak tökéletesen egyenesek, arányosak és ahol kell szépen párhuzamosak, egy hibát sem találtam a lemezen.

Ha jól láttam, rendelhető ez a lemez (http://www.shop.petlaplate.com/)
Szerintem senki nem fogja megbánni, ha megrendeli, szuper lemez! Hajrá lányok!

Szívesen látnátok tesztet a másik két birtokomban lévő lemezről is?


2 megjegyzés:

  1. Ezt a lemezt már régóta kinéztem magamnak. :) Köszi a gyors tesztet. Azt kaptam, amit vártam, szép egyenes és könnyen felszedhető vonalak. :)
    Azt hiszem, ez a lakk nekem is megvan, mindenképp ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem. :)) mindenképp próbáld ki, kipróbálom a többi NYC-t is,majd jelzek, milyenek! :)

      Törlés